.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد نماینده رشت از تحریف سخنانش در همشهری

سید کاظم دلخوش عضو کمیسیون اقتصادی مجلس دیروز در گفتگو با پایگاه اطلاع‌رسانی دولت از حل شدن پرونده موسوم به یک میلیارد دلار در گزارش تفریغ بودجه 85 خبر داده بود اما روزنامه همشهری امروز در مطلبی مدعی شد دلخوش از حل شدن این موضوع ابراز بی‌اطلاعی کرده است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در واکنش به این اقدام روزنامه همشهری اظهار داشت: در گفت‌وگو با خبرنگار روزنامه همشهری ضمن تأیید و تاکید بر حل شدن موضوع یک میلیارد دلار پول نفت، در جواب سوال خبرنگار این روزنامه گفتم که جزییات بیشتر در این خصوص را طی روزهای آینده به اطلاع خواهم رساند.

سید کاظم دلخوش اباتری نماینده مردم صومعه سرا در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی دولت، ضمن تأکید دوباره بر اینکه موضوع یک میلیارد دلار گزارش تفریغ بودجه سال 85، کاملأ حل شده است، اظهار داشت: خبرنگار روزنامه همشهری سوالاتی را در خصوص موضوع یک میلیارد دلار گزارش تفریغ بودجه 85 بیان کرد که در جواب وی، گفتم: جزییات بیشتر در خصوص این موضوع را طی روزهای آینده به اطلاع خواهم رساند ولی هم اکنون موضوع یک میلیارد دلار گزارش تفریغ بودجه سال 85، شفاف و کاملا حل شده است.

روزنامه همشهری در شماره امروز خود، با تحریف و تقطیع سخنان دلخوش تلاش کرده بود واقعیت حل شدن موضوع اختلاف حساب یک میلیارد دلاری در گزارش تفریغ بودجه سال 85 را زیر سوال ببرد. دلخوش دیروز در گفتگو با پایگاه اطلاع‌رسانی دولت از حل شدن پرونده موسوم به یک میلیارد دلار در گزارش تفریغ بودجه 85 خبر داده بود. گفتنی است فایل صوتی هر 2مصاحبه سید کاظم دلخوش در پایگاه اطلاع رسانی دولت موجود است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.076 seconds.